10 Ogos 2009

Perbincangan Dgn Dr Ghazali kali ke 3.
30 July 2008
Rennassaion Hotel KB
Perbincangan Tajuk Tesis
Kenapa pelanggan?
Kenapa kita perlu beri panduan melampau kepada pelanggan sedangkan pelanggan mempunyai permintaan yang perlu dipenuhi?
Membezakan usahawan dengan orang lain
Member bimbingan yang jelas kepada pelanggan
Usahawan akan mudah selesaikan masalah setelah ada cirri-ciri kaunselor
Kenapa nak buat kajian?
Usahawan boleh Berjaya kalau ada ciri-ciri kaunselor.
Setakat mana skill interpersonal dan cirri-ciri kaunseling menjadi masalah kepada usahawan untuk Berjaya.
Usahawan mengabaikan cirri-ciri kaunselor yang menyebabkan kerjayanya terhalang.
Sejaun mana ciri-ciri kaunselor boleh diterima atau sama dengan usahawan.
Perbezaaan dan persamaan kaunselor dengan usahawan.
Kaunselor --- Klien ---- pendekatan
Usahawan ---- Pelanggan ---- pendekatan
Perjumpaan berikut pada 12 Ogos 2009
di UMK.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan